Mjeksia-Grup
Faliminderit per viziten!

Nese keni deshire qe te i lexoni te gjitha seksionet e forumit ju sygjerojm qe te regjistroheni, seksionet te cilat nuk mund te i leconi pa u regjistruar jane: Prodhime Tona, Libra Shqipë, Libra te huaj, Seminare Mjeksore, Teste te Provimeve etj. Andaj behu pjese e jona, regjistrimi juaj ndihm per dike.

Me rrespekt Saffi i M-G


Www.Mjeksia-Grup.tk
Www.Mjeksia-Grup.com
Www.Mjeksia-Grup.yforum.biz



Mjeksia-Grup


Share | 
 

 Çfarë e shkakton errësimin e dhëmbëve?

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë 
AutoriMesazh
dr.FjoollaaH™
WebMaster
WebMaster
avatar

<b>Postime</b> Postime : 9044

MesazhTitulli: Çfarë e shkakton errësimin e dhëmbëve?    Sat Apr 14, 2012 12:35 pm

Marrja e sasive të tepërta të fluorit gjatë formimit të dhëmbëve, marrja e medikamenteve (tetraciklinave) gjatë shtatzënësisë ose gjatë viteve të para të jetës, shkaktojnë ngjyrosjen e dhëmbëve.

Errësimi i dhëmbëve mund të ndodh gjatë apo edhe pas formimit të dhëmbëve. Konsumimi i kafesë, i çajit, i cola-s, i verës së kuqe, i duhanit etj, me kalimin e moshës, po ashtu kanë tendencë për ngjyrosje të dhëmbëve.

Errësimin e dhëmbëve mund ta shkaktojë edhe trauma e dhëmbit, mbushjet e vjetra me amalgamë, si dhe disa materie që aplikohen në kanal të rrënjës gjatë procedurave të shërimit, etj. /Telegrafi/

_______________________
L.VETEVENDOSJE!
Feja e Shqiptarit është Shqiptaria
Mbrapsht në krye Shko poshtë
http://www.mjeksia-grup.tk
 
Çfarë e shkakton errësimin e dhëmbëve?
Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» 10 Shenjat e Ditës së Fundit - A ka ndodhur ndonjëra?
» Pagjumësia
» Çfarë do të bëje ne rast Katastrofe?
» Drogat Psikoaktive
» Gjergj Kastrioti - Skënder Beu

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
Mjeksia-Grup :: Kendi i Lajmeve :: Lajmet Mjeksore-
Kërce tek: